είναι ένα ημι-συνθετικό λάδι κινητήρα ντίζελ εξαιρετικά υψηλής απόδοσης, το οποίο παρέχει εξαιρετική λίπανση για σύγχρονους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης σε συνθήκες βαρέως τύπου και εξασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα. πληροί τις τελευταίες προδιαγραφές των κυριότερων Αμερικανών, Ευρωπαίων και Ιαπώνων κατασκευαστών κινητήρων. Η ανώτερη θερμική και οξειδωτική σταθερότητα εξασφαλίζει μειωμένη συσσώρευση λάσπης, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του λαδιού και του κινητήρα.
Η υψηλής τεχνολογίας φόρμουλα προστατεύει τον κινητήρα από διάβρωση και σκουριά ακόμη και σε καύσιμα υψηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Η υψηλή δυνατότητα καθαρισμού επιτρέπει στον κινητήρα να παραμένει καθαρός ελέγχοντας τις καταθέσεις των πιστονιών σε προχωρημένο επίπεδο.
Χάρη στην εξαιρετική ρευστότητά του σε ψυχρές καιρικές συνθήκες, εξασφαλίζει γρήγορη λίπανση των μερών του κινητήρα κατά την πρώτη λειτουργία και προστατεύει τον κινητήρα από φθορά.
Είναι λάδι αυτόματης μετάδοσης υψηλής ποιότητας που παρασκευάζεται με πολύ καλά διυλισμένα βασικά έλαια. Χρησιμοποιείται σε υδραυλικά συστήματα διεύθυνσης και αυτόματα συστήματα μετάδοσης οχημάτων που απαιτούν επίπεδα απόδοσης GM Dexron II και Mercon. Επιπλέον, χρησιμοποιείται με ασφάλεια σε επιβατικά οχήματα, μηχανισμούς διεύθυνσης βαρέων οχημάτων, αυτόματους μεταξόνιους και μεταδόσεις.
Είναι ένα λιπαντικό κινητήρα υψηλής απόδοσης με εξαιρετική απόδοση στις πιο δύσκολες οδούς και συνθήκες οδήγησης. Είναι ένα προηγμένο πλήρως συνθετικό λάδι κινητήρα που έχει διαμορφωθεί για να πληροί τις απαιτήσεις μακροχρόνιας προστασίας κινητήρων με υψηλή χιλιομετρική απόσταση. Είναι επίσης κατάλληλο για εφαρμογές υψηλής απόδοσης και μηχανοκίνητου αθλητισμού που απαιτούν λάδια κινητήρα υψηλής ιξώδους. Μειώνει αποτελεσματικά την τριβή και τη φθορά λόγω της ανθεκτικής ταινίας λαδιού και των περισσότερων πρόσθετων κατά της φθοράς.
Το υψηλό ιξώδες και η εξαιρετική προστασία σε μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης και θερμοκρασίες βοηθούν στη μείωση της καύσης λαδιού.
Προστατεύει την πίεση του λαδιού ακόμη και σε υψηλές θερμοκρασίες.
Παρέχει απαράμιλλη προστασία κατά των καταθέσεων και εξαιρετική απόδοση.
Χάρη στην εξαιρετική ρευστότητά του σε κρύες καιρικές συνθήκες, εξασφαλίζει γρήγορη λίπανση των μερών του κινητήρα κατά τη διάρκεια της πρώτης λειτουργίας και προστατεύει τον κινητήρα από τη φθορά.
Εξαιρετική προστασία κατά της φθοράς και της διάβρωσης υπό συνθήκες υψηλής απόδοσης και αγώνων.
Μέγιστη απόδοση σε βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες λειτουργίες του κινητήρα.
Είναι λιπαντικά κιβωτίου ταχυτήτων αυτοκινήτου που έχουν διαμορφωθεί για χρήση σε ελαφριά, μεσαίας ταχύτητας και βαρέως τύπου κιβώτια ταχυτήτων, καθώς και λιπαντικά διαφορικών που έχουν διαμορφωθεί με πρόσθετα υψηλής απόδοσης για να αποτρέπουν τη σκουριά και την οξείδωση. Έχει σχεδιαστεί για ελαφριά χρήση όπου το επίπεδο απόδοσης συνιστάται ως GL-1 όταν χρησιμοποιείται σε κιβώτια ταχυτήτων αυτοκινήτων που δεν υπόκεινται σε υπερβολική πίεση σε μια ευρεία γκάμα λιπαντικών κιβωτίου ταχυτήτων.
Το G-12 Οργανικό Αντιψυκτικό είναι ένα μακράς διάρκειας και φιλικό προς το περιβάλλον (δεν περιέχει βιοδιασπώμενα / βόρακα, νιτρίτες, νιτρικά, αμίνες, φωσφορικά και πυριτικά) αντιψυκτικό που έχει αναπτυχθεί ειδικά με τη χρήση τεχνολογίας οργανικών οξέων, προκειμένου να χρησιμοποιείται σε συστήματα ψύξης υψηλής απόδοσης, ψύξης με νερό, εσωτερικών καύσεων κινητήρων με σύγχρονα αλουμινένια ψυκτικά σώματα, και περιέχει μονοαιθυλενογλυκόλη και υψηλής ποιότητας, οργανικά και αντιδιαβρωτικά πρόσθετα.
Περιοχές Χρήσης: Αυτά τα καλώδια έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν επικοινωνία μεταξύ συσκευών και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές περιοχές, από την αυτοματισμένη μηχανική έως τα συστήματα ασφαλείας.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FCLC3100
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗΣ x ΤΜΗΜΑ: 3x1,00mm²
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΑΛΚΟΣ (Cu): 32x0,188 mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC 2,5
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (±0,10): PVC 6,70
ΑΣΠΙΔΩΣΗ: 85% ΚΑΛΥΨΗ SnCu ΠΛΕΞΙΜΟ
ΒΑΡΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΡΟΛΟ): 76
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΛΩΔΙΟΥ: < 20Ω/km.
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΟΝΩΣΗΣ: < 200MΩ x km.
ΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 300/500V
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (pF/m): 130 pF/m
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -30-70°C
ΑΚΤΙΝΑΣ ΣΤΡΟΦΗΣ: 8x εξωτερική διάμετρος
Είναι ένα συνθετικό, αυτόματο υγρού μετάδοσης με μοναδικό πακέτο προσθέτων για αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων Fiat-Chrysler, Jeep και Dodge. Εγγυάται μέγιστη προστασία από φθορά σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας.
Ένας υψηλός, σταθερός δείκτης ιξώδους
• Πολύ καλή σταθερότητα οξείδωσης
• Προστασία από διάβρωση και σχηματισμό αφρού
• Καλή ισορροπημένη συντελεστής τριβής
• Υψηλή θερμική και οξειδωτική σταθερότητα
• Εξαιρετική ικανότητα ψύξης
• Πολύ καλή λιπαντική ικανότητα ακόμη και σε χαμηλές θερμοκρασίες το χειμώνα
Είναι λάδι αυτόματης μετάδοσης υψηλής απόδοσης που προκύπτει από τον συνδυασμό πολύ καλά διυλισμένων υψηλής ποιότητας βασικών λαδιών και σύγχρονων προσθέτων. Είναι λάδι αυτόματης μετάδοσης που έχει αναπτυχθεί ειδικά για να καλύψει τις απαιτήσεις κορυφαίων κατασκευαστών κινητήρων όπως οι GM Dexron II E, Dexron III και Ford Mercon. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτόματες μεταδόσεις, μονάδες διεύθυνσης και υδραυλικά συστήματα.
Είναι λάδι διαφορικού τύπου υψηλής απόδοσης με ειδικά αναπτυγμένες συνθέσεις που ελέγχουν τον συντελεστή τριβής καθώς και τις ιδιότητες υψηλής τεχνολογίας στερεών και υψηλής πίεσης (EP) για τη λειτουργία του διαφορικού σύμφωνα με την αρχή της περιορισμένης ολίσθησης. Εξαιρετική τριβή, που δημιουργεί ένα ανθεκτικό λιπαντικό στρώμα, δείχνει αποτελεσματική απόδοση περιορισμένης ολίσθησης και προσαρμόζεται στις επιφάνειες τριβής των δίσκων. Αποτρέπει τον θόρυβο και τις δονήσεις ακόμη και υπό βαριά χρήση.
• Χάρη στην εξαιρετική θερμική και οξειδωτική σταθερότητά του, αποτρέπει τις καταθέσεις ιζημάτων και επιβλαβών όξινων καταθέσεων και αυξάνει την αποδοτικότητα λειτουργίας του συστήματος.
• Υψηλή ταχύτητα/χαμηλή ροπή και χαμηλή ταχύτητα/υψηλή ροπή που λειτουργούν υπό κρούση και κανονικά συστήματα γραναζιών και υπογωνιακών γραναζιών παρέχουν αποτελεσματική προστασία κατά της φθοράς.
Περιοχές Χρήσης: Αυτά τα καλώδια έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν επικοινωνία μεταξύ συσκευών και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές περιοχές, από την αυτοματισμένη μηχανική έως τα συστήματα ασφαλείας.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FCLC5100
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΡΔΙΑΣ x ΤΜΗΜΑ: 5x1,00mm²
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΑΛΚΟΣ (Cu): 32x0,188 mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC 2,5
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (±0,10): PVC 7,90
ΑΣΠΙΔΑ: 85% ΚΑΛΥΨΗ SnCu ΠΛΕΞΙΜΟ
ΒΑΡΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΡΟΛΟ): 109
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΛΩΔΙΟΥ: < 20Ω/km.
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΟΝΩΣΗΣ: < 200MΩ x km.
ΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 300/500V
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (pF/m): 130 pF/m
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -30-70°C
ΑΚΤΙΝΑΣ ΚΑΜΨΗΣ: 8x εξωτερική διάμετρος
Η σειρά Fullmono HD είναι ένα υψηλής απόδοσης μονογραφές λάδι κινητήρα, που έχει διαμορφωθεί με ποιοτικά βασικά έλαια και ειδικά πρόσθετα. Συνιστάται να επιλέξετε την κλάση ιξώδους σύμφωνα με τις κλιματικές συνθήκες.
Παρέχει γρήγορη και αποτελεσματική λίπανση σε διάφορους τομείς εφαρμογής όπου η θερμοκρασία λειτουργίας δεν είναι υψηλή.
• Συνιστάται να χρησιμοποιείται σε διαδικασίες λίπανσης με γράσο για ρουλεμάν σφαιρών και κυλίνδρων και υδραυλικές τουρμπίνες, των οποίων οι θερμοκρασίες δεν υπερβαίνουν τους 70 °C.
• Παρέχει υψηλή απόδοση σε διαδικασίες λίπανσης πλαισίου.
• Έχει εξαιρετική αντοχή στο νερό. Δεν ρέει μετά τον καθαρισμό.
• Παρέχει υψηλή αντίσταση στη διάβρωση.
• Μειώνει τις φθορές και έτσι ελαχιστοποιεί τα κόστη συντήρησης.
• Κολλάει τις επιφάνειες και κάνει τη λίπανση αποτελεσματική λόγω της ινώδους δομής του, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση.
Είναι λάδι μοτοσικλέτας τεσσάρων χρόνων που έχει διαμορφωθεί με ποιοτικά βασικά λάδια και πρόσθετα που είναι προϊόντα προηγμένης τεχνολογίας. Δείχνει μέγιστη απόδοση σε ευρύ φάσμα θερμοκρασιών μέσω του υψηλού δείκτη ιξώδους του και παρατείνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
Δείχνει υψηλή απόδοση σε ευρύ φάσμα θερμοκρασιών.
• Βοηθά στη διατήρηση του κινητήρα καθαρού, ελέγχοντας τη δημιουργία λάσπης και υπολειμμάτων χάρη στο βελτιωμένο σύστημα πρόσθετων.
• Παρέχει αποτελεσματική προστασία για τον κινητήρα από διάβρωση, οξείδωση, σκουριά και φθορά και αποτρέπει τη δημιουργία αφρού.
Είναι ένα ειδικό λάδι που έχει διαμορφωθεί για να χρησιμοποιείται σε συστήματα θέρμανσης που λειτουργούν με λάδι και απαιτούν μεταφορά θερμότητας, όπως αυτά στη βιομηχανία διατροφής, πλαστικών, οικοδομικών υλικών και βαφών. Αποτρέπει την οξείδωση σε υψηλές θερμοκρασίες και έτσι αποφεύγει τον σχηματισμό υπολειμμάτων χάρη στην υψηλή θερμική του σταθερότητα. Η απώλεια εξάτμισης είναι χαμηλή. Παρέχει ευκολία λειτουργίας επιτυγχάνοντας εύκολη κυκλοφορία σε χαμηλές θερμοκρασίες. Ασφαλής θερμοκρασία χρήσης: Κλειστά συστήματα: μέγιστο 320 °C, Ανοιχτά συστήματα: μέγιστο 200 °C. Οι προδιαγραφές σχετικά με τις εφαρμογές που καθορίζονται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρούνται.
AKSOIL MARINE OIL LC SERIES υψηλής ποιότητας βασικά έλαια και σύγχρονα πρόσθετα
Υψηλά αλκαλικό λάδι σκάφους που παράγεται με μια ειδική συνδυαστική συσκευασία λαδιού κινητήρα κυλίνδρου. Χρησιμοποιείται στους κυλίνδρους κινητήρων πλοίων χαμηλής ταχύτητας με σταυροειδή κεφαλή που χρησιμοποιούν βαρέα καύσιμα ντίζελ (υψηλού θείου). Χάρη στους ειδικούς διασκορπιστές στη φόρμουλά του, ισορροπημένους με τα πρόσθετα που ρυθμίζουν τον καθαρισμό και την οξύτητα, παρέχει εξαιρετικό καθαρισμό στις επενδύσεις κυλίνδρων, τα δαχτυλίδια εμβόλου και το κάτω μέρος του εμβόλου.
SkorOil HD 50 CF 4 Λάδι Μηχανής Υψηλής Απόδοσης Βαρέως Τύπου Diesel 20 Λίτρα - ΟΡΙΣΜΟΣ
Είναι ένα λάδι κινητήρα που έχει αναπτυχθεί για οχήματα ντίζελ και βενζίνης και συνιστάται για εφαρμογές μίας εποχής. Είναι κατάλληλο για χρήση σε όλα τα εμπορικά οχήματα, καθώς και σε μηχανήματα εργασίας και κατασκευών. Προλαμβάνει τις φθορές που μπορεί να προκύψουν σε όλα τα μέρη που απαιτούν λίπανση. Διατηρεί τον κινητήρα καθαρό. Παρέχει ανώτερη οικονομία σε κινητήρες και υδραυλικά συστήματα.
Χαρακτηριστικά και Πιθανά Οφέλη
API : CF-4, CF/SF, CC/SC
Είναι συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται προσθέτοντας προηγμένα πακέτα προσθέτων σε συνθετικά βασικά λάδια. Είναι κατάλληλο για κάθε είδους επιβατικά οχήματα βενζίνης και ντίζελ. Παρέχει εξοικονόμηση καυσίμου και μεγάλη διάρκεια ζωής λόγω της εξαιρετικής του ικανότητας ελέγχου ιξώδους.
• Παρέχει επιπλέον προστασία κατά της διάβρωσης μέσω ειδικών προσθετικών συστατικών που περιέχει και διατηρεί την απόδοσή του υπό οποιεσδήποτε συνθήκες λειτουργίας.
• Διευκολύνει τη λειτουργία σε κρύες συνθήκες χάρη στο ιξώδες του σε χαμηλές θερμοκρασίες.
• Έχει υψηλή αντοχή σε μοριακή κοπή χάρη στον υψηλό δείκτη ιξώδους του. Δεν παρατηρείται απώλεια ιξώδους.
• Προλαμβάνει τον σχηματισμό υπολειμμάτων, αιθάλης, βερνικιών και καταθέσεων.
Είναι υδραυλικά λάδια υψηλής απόδοσης, ειδικά σχεδιασμένα με προηγμένο δείκτη ιξώδους για να καλύπτουν τις απαιτήσεις των σύγχρονων υδραυλικών συστημάτων που λειτουργούν σε μεταβαλλόμενες περιβαλλοντικές θερμοκρασίες. Παρέχουν υψηλή απόδοση προσφέροντας εξαιρετική λίπανση σε αντλίες εμβόλου ή γραναζιών και σε άλλες συσκευές υδραυλικών συστημάτων που λειτουργούν υπό δύσκολες συνθήκες, με τη βοήθεια προσθέτων που παρέχουν αντοχή στη φθορά και θερμική σταθερότητα, με τη σύνθεση που επιτρέπει τη σταθερότητα σε ευρύ εύρος θερμοκρασιών.
Πρόκειται για ένα συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται με την προσθήκη πακέτων πρόσθετων προηγμένης τεχνολογίας σε συνθετικά βασικά λάδια.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε βενζινοκίνητα οχήματα και σε υβριδικά οχήματα βενζίνης/ηλεκτρισμού.
Χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα
Επιτρέπει την εξοικονόμηση καυσίμου και προσφέρει μεγάλη διάρκεια ζωής χάρη στην εξαιρετική του ικανότητα ελέγχου της ιξώδους.
Προσφέρει επιπλέον προστασία κατά της διάβρωσης χάρη στα ειδικά πρόσθετα που περιέχει και διατηρεί τις επιδόσεις του σε όλες τις συνθήκες χρήσης.
και διατηρεί τις επιδόσεις του σε όλες τις συνθήκες χρήσης.
Διευκολύνει τη λειτουργία σε κρύες συνθήκες χάρη στο ιξώδες του σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Χάρη στον υψηλό δείκτη ιξώδους του, αντέχει πολύ καλά στη μοριακή κοπή. Δεν υπάρχει απώλεια ιξώδους.
Αποτρέπει τον σχηματισμό υπολειμμάτων, αιθάλης, βερνικιού και καταθέσεων.
Η λιθίου γράσο είναι ένα κίτρινο προϊόν που περιέχει σαπούνι λιθίου, πρόσθετα κατά της σκουριάς και της οξείδωσης, καθώς και πιστοποιημένα ορυκτέλαια. Έχει γενικές εφαρμογές. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε διαδικασίες λίπανσης ρολών και πλαισίων. Χρησιμοποιείται σε ρόλους, ολισθηρούς άξονες, κεντρικά συστήματα λίπανσης και γενικές βιομηχανικές εφαρμογές. Είναι ειδικά σχεδιασμένο για λίπανση ρολών, ωστόσο χρησιμοποιείται επίσης σε διαδικασίες λίπανσης πλαισίων.
• Μειώνει τους τύπους γράσου και έτσι παρέχει εξοικονόμηση κόστους σε ευρείες εφαρμογές στόλων οχημάτων και εργοστασίων.
• Παρέχει υψηλή αντίσταση κατά της σκουριάς και της διάβρωσης.
• Παρέχει λειτουργική απόδοση μεταξύ -20 °C και +130 °C.
• Μειώνει τις φθορές και έτσι τα κόστη συντήρησης με τη βοήθεια της υψηλής ποσότητας πρόσθετου EP υψηλής πίεσης που περιέχει.
• Δημιουργεί φιλμ λαδιού ταμπού σε δονητικό μέσο, επεκτείνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής των ρουλεμάν.
είναι ένα συνθετικό λάδι κινητήρα ντίζελ εξαιρετικής υψηλής απόδοσης, το οποίο παρέχει εξαιρετική λίπανση για σύγχρονους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης σε συνθήκες βαρέως τύπου και εξασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα. Το φίλτρο σωματιδίων ντίζελ (DFP) έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τα συστήματα εκπομπών από τη συσσώρευση τέφρας και σωματιδίων. Η νέα τεχνολογία προσθέτων εξασφαλίζει εξαιρετική προστασία κατά της φθοράς του κινητήρα ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες λειτουργίας.
Εξαιρετική απόδοση σε χαμηλές θερμοκρασίες εξασφαλίζει ότι τα μέρη του κινητήρα λιπαίνονται γρήγορα κατά την εκκίνηση και προστατεύει τον κινητήρα από τη φθορά.
Προστατεύει το φίλτρο σωματιδίων ντίζελ από τη συσσώρευση τέφρας και σωματιδίων.
Η ανώτερη τριβή βοηθά στην εξοικονόμηση.
Μειώνει τη φθορά του κινητήρα και επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα με εξαιρετικό έλεγχο επισκευών και ιζημάτων.
Είναι λάδι υδραυλικού συστήματος που έχει διαμορφωθεί με εξαιρετικά καθαρισμένα παραφινικά βασικά λάδια και πρόσθετα προληπτικής προστασίας από διάβρωση AW. Προορίζεται για χρήση με σκοπό τη μεταφορά φορτίου σε βιομηχανικά συστήματα μετάδοσης φορτίου και σε υδραυλικά μηχανήματα βαρέων εκσκαφών.
Το Fullmax RN 5W-30 είναι ένα συνθετικό λάδι κινητήρα που πληροί τις απαιτήσεις απόδοσης των κινητήρων νέας γενιάς. Έχει αναπτυχθεί ειδικά για οχήματα Renault και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε πετρελαιοκινητήρες ή βενζινοκινητήρες επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών εμπορικών οχημάτων. Η ειδική του φόρμουλα παρέχει καλή εκκίνηση σε κρύες συνθήκες, χαμηλότερη κατανάλωση λαδιού και ελαχιστοποιημένες εκπομπές καυσαερίων.
Είναι ημι-συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται προσθέτοντας προηγμένα τεχνολογικά πακέτα πρόσθετων σε συνθετικά και υψηλής ποιότητας ορυκτέλαια, προκειμένου να καλύψει τις απαιτήσεις λίπανσης των σύγχρονων, υψηλής ταχύτητας, εξαιρετικά αποδοτικών, κανονικών εκπομπών και κινητήρων με υπερσυμπιεστή. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια σε όλα τα οχήματα που λειτουργούν με βενζίνη, ντίζελ και LPG.
Είναι ημι-συνθετικό λάδι κινητήρα που έχει αναπτυχθεί για κινητήρες μοτοσικλετών τεσσάρων χρόνων. Παρέχει προστασία από την τριβή σχηματίζοντας προστατευτική μεμβράνη στα μέρη του κινητήρα. Προλαμβάνει τη σκουριά, τη διάβρωση και τον σχηματισμό αφρού χάρη στα υψηλής ποιότητας πρόσθετα που περιέχει. Επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα και του λαδιού και αυξάνει τις επιδόσεις τους. Μειώνει σημαντικά τις αρνητικές επιπτώσεις που προκύπτουν από τη μακροχρόνια και υψηλής ταχύτητας χρήση, την έντονη αστική κυκλοφορία, τις ξαφνικές επιταχύνσεις, τα φρένα ή τη σύντομη χρήση. Είναι κατάλληλο για χρήση σε μοτοσικλέτες με υγρή σύνδεση συμπλέκτη.
Είναι συνθετικό λάδι κινητήρα που παρασκευάζεται προσθέτοντας προηγμένα πακέτα προσθέτων σε υψηλής ποιότητας βασικά λάδια και συνθετικά βασικά λάδια. Είναι κατάλληλο για κάθε είδους επιβατικά οχήματα βενζίνης και ντίζελ. Παρέχει ευκολότερη αρχική εκκίνηση χάρη στην υψηλή του ιξώδη υπό χαμηλές θερμοκρασίες, και προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου και μεγάλη διάρκεια ζωής λόγω της εξαιρετικής του ικανότητας ελέγχου ιξώδους.
Το Adblue® είναι ένα προϊόν με βάση την ουρία που έχει σχεδιαστεί για οχήματα ντίζελ με σύστημα SCR σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών. Το Adblue® αντιδρά με (NOx) στα καυσαέρια που προέρχονται από οχήματα με σύστημα SCR για να παράγει άζωτο και ατμό, τα οποία υπάρχουν φυσιολογικά στην ατμόσφαιρα. Σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών, η εκπομπή σωματιδίων και η ποσότητα (NOx) περιορίζονται σε %95 σωματίδια και %90 (NOx) αντίστοιχα. Τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών δεν μπορούν να διατηρηθούν όταν το Adblue® δεν χρησιμοποιείται στους κινητήρες ντίζελ με σύστημα SCR. Επίσης, η ώθηση του κινητήρα και οι επιδόσεις του σχετίζονται άμεσα με τη χρήση του Adblue®. Η χρήση διαλύματος ουρίας στα συστήματα SCR ως υλικό μείωσης θεωρείται βασική τεχνολογία για τη μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου.
Είναι ποιοτικό λάδι που έχει διαμορφωθεί με ποιοτικές βάσεις λαδιών που αποκτώνται μέσω σύγχρονων διαδικασιών διύλισης. Χρησιμοποιείται σε διαδικασίες κοπής και σχηματισμού μετάλλων που περιέχουν ή δεν περιέχουν σίδηρο σε συνθέσεις με βάση το λάδι. Εμφανίζει επιπλέον αντοχή σε υψηλή πίεση σε διαδικασίες κοπής, διάτρησης, διείσδυσης, λείανσης και γρατσουνίσματος μέσω του θειικού χλωρίου που περιέχει.
Κατασκευή στερεών ράβδων PA6 πολυαμιδίου.
CNC κατεργασία όλων των τύπων πλαστικών.
Χονδρική πώληση από αποθηκευμένα είδη.
Προγραμματισμένη παραγωγή σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη.
Κανονικές διαστάσεις.
Μη κανονικές διαστάσεις.
Ημιτελή είδη.
Έτοιμα είδη.
Ποια είναι η επίδραση του θερμοστάτη στον ανεμιστήρα;
Ο θερμοστάτης στη μονάδα ψύξης ελέγχει πολλούς από τους ηλεκτρικούς ανεμιστήρες. Όταν η θερμοκρασία στον κινητήρα φτάσει σε μια συγκεκριμένη προρυθμισμένη θερμοκρασία, ο ανεμιστήρας θα αρχίσει να ψύχει τον κινητήρα. Όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από αυτήν την προρυθμισμένη θερμοκρασία, ο ανεμιστήρας θα απενεργοποιηθεί.